Έτος |
Τίτλος |
Άλλοι συγγραφείς |
Επιστημονικό Περιοδικό και Εκδότης / Συνέδριο |
Τόμος |
Σελ. |
2001 |
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: ζητήματα οργάνωσης, σχεδιασμού και αξιολόγησης προγραμμάτων |
|
Αθήνα, εκδ. τυπωθήτω – Δαρδανός |
|
|
2003, 2010 |
Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων |
|
Θεσσαλονίκη, εκδ. Κυριακίδης |
|
|
2004 |
“The planning process in managing organisations of Continuing Education: the case of Greek vocational training institutions” |
Petridou, E. |
International Journal of Educational Management |
18(4) |
215-223 |
2006 |
“Δίκτυα έρευνας και συνεργασίας: ο ρόλος τους στην ευρωπαϊκή και ελληνική εκπαιδευτική πολιτική” |
|
Σ. Δημητριάδης & Α. Κεσίδου (επιμ.), Πρακτικά Ημερίδας Ζητήματα Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων: πραγματικότητα-έρευνα-εφαρμογές, Θεσσαλονίκη, εκδ. Γερμανός |
|
10-15 |
2008 |
“O ρόλος της κουλτούρας στην αποτελεσματικότητα του σχολικού οργανισμού” |
|
Οδηγός Επιμόρφωσης: Διαπολιτισμική εκπαίδευση και επιμόρφωση. Θεσσαλονίκη, Λιθογραφία |
|
213-230 |
2012 |
“Διαμόρφωση και διατήρηση θετικού σχολικού κλίματος μέσω της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας” |
|
Παπαδιαμαντάκη, Γ. – Δ. Καρακατσάνη (επιμ.), Ζητήματα εκπαιδευτικής πολιτικής. Αναζητώντας το νέο σχολείο, Επίκεντρο |
|
|
2014 |
“Πρακτικές δικτύωσης σχολείων: τα δίκτυα μάθησης ως μηχανισμός για την ενθάρρυνση της συνεχιζόμενης επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών και διευθυντών” |
Μαρμαρά, Χ. |
Παπαναούμ, Ζ. & Μ. Λιακοπούλου (επιμ.), Υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, Θεσσαλονίκη: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης |
|
151-160 |
2015 |
“The effective use of distance learning model in in-service teacher education in Greece” |
Katsarou, E. |
7th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona |
|
|
2016 |
“Η επιτυχής δικτύωση εκπαιδευτικών ως μηχανισμός υποστήριξης της συνεχιζόμενης επαγγελματικής τους ανάπτυξης και της σχολικής βελτίωσης” |
|
Στο Μπαγάκης, Γ. (επιμ.), Μεθοδολογία, Πολιτικές, Πρακτικές Επιμόρφωσης και Επαγγελματικής Ανάπτυξης του Εκπαιδευτικού που βασίζονται στο σχολείο, Αθήνα: Ίων |
|
107-115 |
2018 |
“Ο ρόλος του διευθυντή στη διαχείριση της ετερότητας και στην προσέγγιση γονέων και παιδιών με μεταναστευτική βιβλιογραφία” |
|
Οδηγός για γονείς διαμεσολαβητές: Bελτίωση της κοινωνικής & εκπαιδευτικής ένταξης παιδιών τρίτων χωρών στην Κύπρο. Λευκωσία: ΠΙ Κύπρου |
|
80-90 |