Select Page

Georgios Anastasios

Special Scientist

N/A

School of Humanities, Social and Education Sciences

Administrative Staff

Academic Qualifications

Employment History

Publications

  • Γεωργίου, Α. (2016). Για το Μάθημα των Θρησκευτικών: Εκκλησιαστικός Κήρυκας, 22, 26-52.
  • Γεωργίου, Α. (2015). Μάθημα Θρησκευτικών: Ανοικτό Θρησκειοπαιδαγωγικό Μάθημα. Εκκλησιαστικός Κήρυκας, 21, 13-39.
  • Γεωργίου, Α. (2015). Η βυζαντινή εικόνα στη διδασκαλία, ως μέσο θεολογίας και παιδαγωγικής. Πρακτικά 13ου Συνεδρίου Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου, 512-520.
  • Γεωργίου, Α., κ.α. (2013). Νέο σχολικό εγχειρίδιο Θρησκευτικών Α΄Δημοτικού: Μια επιτυχής διδακτική παρέμβαση. Δελτίο Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, 15, 13-18.
  • Γεωργίου, Α. (2011). Ορθοδοξία και Οικουμενικότητα. Εκκλησιαστικός Κήρυκας, 17, 13-21.
  • Georgiou, Τ. et al (2009). Exploring the validity of a teachers’ self-efficacy scale in five countries. Contemporary Educational Psychology 34: 67–76.
  • Klassen, R., Georgiou, A., & Georgiou, G. (2006, July). Teacher motivation, job satisfaction, and job stress in Canada and Cyprus. Paper presented at the International Association Cross-Cultural Psychology conference in Spetses, Greece.

Exhibitions

Research Projects

Σεπτέμβριος 2010 – μέχρι σήμερα

Department of Educational Psychology, University of Alberta

  • Ερευνητικός συνεργάτης στην έρευνα με τίτλο: “International Teacher Motivation Study”.
  • Υπεύθυνος ερευνητικού προγράμματος: Dr. Rob Klassen.
  • Περιγραφή υπευθυνότητας: Συλλογή, διαχείριση και ανάλυση δεδομένων Κύπρου.

Σεπτέμβριος 2007 – Απρίλιος 2009

Department of Educational Psychology, University of Alberta

  • Ερευνητικός συνεργάτης στην έρευνα με τίτλο: “Exploring the Validity of a Teacher’s Self-Efficacy Scale in Five Countries”.
  • Υπεύθυνος ερευνητικού προγράμματος: Dr. Rob Klassen.
  • Περιγραφή υπευθυνότητας: Συλλογή, διαχείριση και ανάλυση δεδομένων Κύπρου.

Ιανουάριος 2003 – Φεβρουάριος 2004

Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρο, Λευκωσία, Κύπρος

  • Ερευνητικός συνεργάτης στην έρευνα με τίτλο: “Ανάπτυξη ενός Δυναμικού Μοντέλου Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας”.
  • Υπεύθυνος ερευνητικού προγράμματος: Δρ. Λεωνίδας Κυριακίδης και Δρ. Σταύρος Φωτίου.
  • Περιγραφή υπευθυνότητας: Καταρτισμός ερωτηματολογίων, συλλογή και διαχείριση δεδομένων.

Φεβρουάριος 2002 – Ιούνιος 2002

Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Αθηνών

  • Ερευνητικός συνεργάτης στην έρευνα με τίτλο: «Συγκριτική μελέτη των απόψεων των Ελλήνων και Κυπρίων Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Συνεργατική Μάθηση στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
  • Υπεύθυνος ερευνητικού προγράμματος: Δρ. Παναγιώτης Κόκκοτας.
  • Περιγραφή υπευθυνότητας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση, καταρτισμός ερωτηματολογίων, συλλογή, ανάλυση δεδομένων και διαχείριση δεδομένων.

         Απρίλιος 1999 – Ιούνιος 1999

Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρο, Λευκωσία, Κύπρος

  • Ερευνητικός συνεργάτης στην έρευνα με τίτλο: “Η φωνολογική και μορφολογική ενημερότητα ως δεξιότητες ανάπτυξης αναγνωστικών ικανοτήτων ”.
  • Υπεύθυνος ερευνητικού προγράμματος: Δρ. Tίμος Παπαδόπουλος.
  • Περιγραφή υπευθυνότητας: Συλλογή και ανάλυση δεδομένων.

Academic Consulting Services/Councils/Boards/Editorial Committees

Awards/International Recognition

Other Achievements